Dopredaj

MENU ☰

Schimburi și returnări

Condiţii generale:

  • Perioada în care clienţii se pot retrage/renunţa la un contract este de 14 zile calendaristice.*
  • Perioada de 14 zile pentru a renunţa la un contract începe cu ziua următoare celei în care a fost semnată înţelegerea, iar produsele au fost primite. Dacă data expiră într-o zi de weekend sau într-o zi de sărbătoare legală, atunci ultima zi a acestei perioade va fi considerată următoarea zi lucrătoare. Clientul trebuie să renunţe la contractul de vânzări cu comerciantul nu mai târziu de 14 zile din momentul primirii produselor. Prin urmare, ultima zi nu este acceptată ca dată de expediere. Produsele pot fi returnate mai târziu numai dacă există o înţelegere în acest sens între cele două părţi.
  • Deschiderea pachetului nu echivalează cu pierederea dreptului clientului de a renunţa la înţelegerea de achiziţionare fără vreun motiv. Prezenta condiţie nu se aplică în cazul materialelor audio şi video.
  • Vanzatorul va returna banii clientului pentru produs în termen de 30 de zile calendaristice, din momentul în care a avut loc renunţarea

*În calitate de client eşti îndreptăţit, în conformitate cu articolul 53, paragraful 7 din Codul Civil al Republicii Cehe, să returnezi produsele în termen de 14 zile calendaristice, după primirea acestora.

În cazul în care nu eşti un client şi achiziţionezi produse ca parte a unei activităţi comerciale (NIN pe factură), nu poţi beneficia de aplicarea acestui drept de a te retrage, din moment ce Actul de Vânzare de Produse nu ia în calcul această posibilitate.

Suma de bani returnată va fi transferată în contul tău bancar cât de repede va fi posibil, însă nu mai târziu de 30 de zile de la data livrării produselor către departamentul de reclamaţii. Clientul este obligat să acopere costurile de returnare a produsului din sursele proprii.

Cum să returnezi/schimbi produsele:

  1. Împachetează produsul într-un mod care să-l asigure împotriva producerii oricăror daune în timpul călătoriei.
  2. Te rugăm să returnezi produsele în forma lor originală pentru a evita o posibilă reducere a costurilor asociate cu aducerea produsului la forma iniţială.
  3. Ataşează şi o copie a facturii.
  4. Pur și simplu completați acest link: Plângere / Înlocuire
  5. Expediază produsul la următoarea adresă:

Gamisport
Koperníkova 1158
Třinec 73961
Tel.: +420 725 698 888