Dopredaj

MENU ☰

Întrebări frecvente

TRANSPORT

Cât costă transportul?

Prețul la care comanzi produsele este cel final, nu vom mai adăuga nicio taxă ulterior. Taxele de transport sunt integrate în prețul total, afișat întotdeauna înainte de a da comanda. Vezi mai multe detalii legate de transport.

Ce înseamnă „timpul de expediere"?

Acesta este timpul de care avem nevoie pentru a procesa comanda: să o ambalăm și să o trimitem. După aceea depinde de expeditor cât durează până ce va ajunge pachetul.

Trimiteți produse și către alte țări?

gamisport.czgamisport.skgamisport.degamisport.hugamisport.eugamisport.pl

PRODUSELE ȘI DISPONIBILITATEA

Cum alegi produsele?

Produsele pot fi căutate pe categorii și subcategorii care le sortează în secțiuni detaliate. Poți alege în funcție de grup, stil, brand și cuvinte cheie.

Ce se întâmplă dacă mărimea de care eu am nevoie nu este disponibilă sau a fost vândută?

Toate produsele prezentate pe site se află și în magazinul nostru fizic. Dacă nu ai găsit mărimea ta, urmărește site-ul deoarece schimbăm des stocul. Există, de asemenea, funcția de „Urmărește noutățile” sub descrierea produsului „Aștepți mărimea ta? Te informăm cum apare. Urmărește mărimile care s-au vândut. Trebuie doar să lași adresa ta de mail și mărimea care te interesează, iar noi îți vom trimite o notificare prin e-mail imediat ce apare pe stoc.

Încă nu mi-am primit comanda care trebuia să ajungă în 3 zile și mă întreb dacă o să mai vină.

Repetăm că numărul de zile afișat împreună cu produsul este doar timpul de care avem nevoie pentru a procesa comanda (ambala și trimite), iar restul depinde de expeditor. Vei primi un e-mail care te va informa cu privire la expedierea produselor în momentul în care am trimis pachetul.

Pot să văd produsele personal? Unde se află magazinul vostru?

În Třinec, în Republică Cehă (aici  ai detalii despre cum să ajungi acolo).

PROBLEME CU ACHIZIȚIONAREA

De ce nu pot să aleg metoda de plată după ce am adăugat produse în coș?

Comanda ta este de minim 50 RON? Dacă este și tot nu reușești, probabil browser-ul tău de internet nu suportă Javascript. Înceară un browser de pe un calculator diferit. Dacă tot nu funcționează, copiază conținutul coșului tău de cumpărături pe mail și trimite-ne informațiile.

Cum pot să schimb adresa de livrare de pe contul meu?

Este foarte ușor – loghează-te și apasă pe numele tău de utilizator în dreapta, sus.

GARANȚIE ȘI RETURNARE DE BUNURI

Ce se întâmplă dacă adaug ceva în mărimea nepotrivită sau un produs care nu-mi mai place?

Îți garantăm că banii se vor returna în 14 zile de la primirea pachetului, dacă ne trimiți produsele cât mai rapid.Vezi mai multe despre returnarea produselor aici.