Șepci

MENU ☰

Expediere și livrare

Expedieri

Verifică dacă produsul se află în stoc la detaliile produsului. Odată ce a fost comanda, livrarea se calculează din momentul în care ai primit un mail în care ți se confirmă expedierea comenzii - timpul de livrare se calculează din ziua în care primești un e-mail despre expedierea comenzii.

Fiecare pachet va fi însoțit de un număr de urmărire pe care-l vei primi și tu.

Cargus GLS Zile Transport
35,- lei 40,- lei 3-5

Plată numerar la livrare: 10,- lei

GoPay (Visa, Master card, și altele): 0,- lei


RETURNEAZĂ la adresa noastră România

Returnare în 14 zile

Nu-mi plac produsele comandate- ce este de făcut?

Poţi returna pachetul fără a motiva acțiunea şi noi îţi vom trimite banii (prin transfer bancar internaţional) SAU poţi alege alte produse la schimb.

Condiţii pentru schimbarea produselor sau rambursarea plăţii:

  • Produsele trebuie să fie în întregime fără stricăciuni, nefolosite, să aibă eticheta originală, să fie bine împachetate şi să poată fi revândute.
  • Trebuie să expediezi produsele înapoi în termen de maxim 14 zile de la primire (limita legală). 
  • Pentru retur - nu uita să adaugi o copie a facturii şi o scrisoare prin care explici situaţia şi ceea ce doreşti să se întâmple mai departe (să primești banii sau alte produse).

Procedura de reclamaţii

1. Fiecare cumpărător gamisport.eu este îndreptăţit să solicite produse în cazul unui defecte în termen de 24 de luni de la livrare.

Garanţia nu acoperă:

  • produsele deteriorate în timpul transportului (astfel de daună trebuie discutată cu transportatorul)
  • produse deteriorate ca urmare a folosirii normale şi purtării de-a lungul timpului
  • produse deteriorate ca urmare a utilizării improprii sau a daunelor cauzate de către posesor
  • daunele cauzate de evenimente fortuite şi de manipularea incorectă

2. Cumpărătorul este obligat să evalueze produsele și să notifice vânzătorul în termen de maxim 3 zile.

3. Cumpărătorul trebuie să notifice în legătură cu orice defecte evidente prin e-mail (store@gamisport.ro) în termen de maxim 3 zile de la data recepţionării produselor.

4. Este necesar ca în toate cazurile să se ataşeze o copie a facturii şi a dovezii de plată, iar livrarea produselor să fie însoţită de o scrisoare care să descrie clar în ce constă reclamaţia.

5. Vânzătorul nu-şi asumă nici o responsabilitate pentru daunele cauzate de utilizarea şi folosirea necorespunzătoare a produselor şi nici pentru deteriorarea cauzată de evenimentele fortuite. Acest gen de defecte nu sunt acoperite de garanţie.

6. Reclamaţiile vor fi soluţionate în conformitate cu legislaţia în vigoare.


Soluționarea online a litigiilor

Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe store@gamisport.ro

Detalii companie

Adresa noastră poștală:

GAMIsport-jeans, s.r.o.
TVA: CZ28643453
Strada Koperníkova nr.1158
Oraș - Třinec
Regiunea Frydek-Mistek
Cod poștal 73995
Republica Cehă